Legend Club

Legend Forum
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Bermalam di katil seorang lelaki

Go down 
AuthorMessage
babyAdeline[Legend]
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 1135
Age : 32
Localisation : BANDAR BARU SENTUL
Registration date : 2006-10-10

PostSubject: Bermalam di katil seorang lelaki   Thu Feb 22, 2007 8:52 pm

Kisah berlaku waktu satu rombongan guru pelatih membuat rombongan
ketempat bersejarah. Bila sampai ketempat yang dituju para guru pelatih
mendapati tempat tersebut merupakan tempat yang tidak dikunjung
sesiapa... lengang, sepi!

Maka guru pelatih bermula turun untuk melihat kesan sejarah yang ada
ditempat tersebut. Pada permulaan, mereka berkumpul bersama melihat
kesan sejarah yang ada. Lebih kurang sejam selepas itu mereka berpecah
menuju ketempat sejarah yang mereka sukai.

Nak jadi ceritaaaaa, seorang guru pelatih perempuan yang begitu tekun
mencatit dan mengarang maklumat yang ada pada kesan sejarah tersebut,
tanpa disedar, dah tertinggal.

Trainer yang lak ingat semua cikgu cikgi dah ada dalam bas, so mereka
balik.

Cikgu pelatih yg tertinggal tu mula gabra... .. menjerit sekuat hati,
cemas giler panggil kawan-kawan dia dan pelatih yang lain. Tapi hampa.

So dia tekat berjalan nak keluar dari tempat berkenaan menuju kekampung
berdekatan. Sejam berjalan tetapi masih tidak menjumpai sesiapa. Start
lah letih dan menangis panggil mak ayah.

Pusing pusing nampak satu pondok kecik berdekatan dengan tempat tu. so
dia pegi ketuk pintu. Keluar seorang pemuda anggaran umur linkungan
lewat 20an dan bertanya: siapa kamu? Jawab lah cikgu tadi yg dia
tertinggal bas rombongan, dan tak tahu nak pulang.

berkata lah lelaki tadi bahawa tempat yang ingin dituju nya berletak di
selatan dan tempat mereka berada diutara, dan tempat tu memang takda
didiami sesiapa. Maka menangis lah cikgu tadi bagai org hilang akal...

Disebab kan kesian, lelaki tadi suruh cikgu tadi bermalam dipondok dia
je sementara tunggu subuh utk hantar di pulang.

Cikgu tu disuruh tidur atas katil lelaki tersebut manakala lelaki itu
tidur atas lantai berhamparkan kain je dan ambil sehelai kain lain
digantung sebagai pengadang tempat tidur antara dia dan cikgu tu.

Lelaki tadi duduk dipenjuru pondok dan membaca buku. Yg cikgu tu
tutup
seluruh badan dia ngan kain gebar menahan menangis dek takut dan tak
renti matanya mengawasi lelaki misteri tu.

Tiba-tiba lelaki tu tutup buku dan pergi kat lilin yang menyala terus
bakar jarinya satu persatu.

Cikgu tadi apalagi,bertambah kecut perut takut kerana berfikir bahawa
lelaki tersebut mengamal kan ilmu songsang.. mengeletar giler maut...
Maka kedua-duanya tidak tidur sehingga pagi... ...
... ... .. ... ... ... ... ... ... ... ... ... .

Bila menjelang pagi lelaki tersebut menghantar cikgu tadi ketempat asal
nya.

Bila dah sampai rumah, cikgu tadi pun menceritakan apa yg terjadi kat
mak bapak dia. Bapak cikgu tu dengan seribu satu persoalan mengesyaki
sesuatu berlaku, sebab tengok anak dia nampak sakit pucat lesi dan
takut
amat lah sangat.

Si bapa pun pergi ketempat yang dimaksudkan anak nya tu. Menyamar
sebagai pemburu yang tersesat dan bertanya tempat tuju. Dalam hati si
bapa tadi heran tengok jari jari tangan lelaki tadi berbalut dan
bertanya kenapa...

So lelaki tu pun cerita bahawa dua malam lepas datang seorang perempuan
cantik elok paras rupa untuk tumpang bermalam dipondok beliau.Dan sudah
tentu pada ketika itu syaitan iblis sudah berada bersama mereka.
Disebab
kan takut terjadi nya perkara yang tidak diingini berlaku, beliau
membakar jari nya satu persatu supaya dapat menghindarkan diri dari
berfikir memperkosa perempuan tersebut.

Mendengar penerangan lelaki tersebut si bapa mempelawa lelaki berbalut
jari itu datang kerumah nya dan berhajat mengahwinkan anaknya kepada
lelaki tersebut.., tanpa pengetahuan lelaki tu yang bahawasanya
perempuan yang akan dikahwininya adalah perempuan yang menumpang tidur
di katil nya 2 malam yang
sudah... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ..

MOTIF CERITA... ... ... ... ... ... ..

Beruntung lah lelaki tersebut kerana menghindar kan diri dari melakukan
benda haram satu malam, dan dia berjaya mendapat sesuatu yang indah dan
halal seumur hidup... ... ... ... ...

So apa lagi geng... . kot ada awek tersesat.. bakar lah jari korang! hahahhahaaaaaaaaaaa

_________________
x. baby adeline .x
www.myspace.com/adeline86
Back to top Go down
View user profile http://mrsme69.fotopages.com
azira_31 (legend)
Super Legend
Super Legend
avatar

Female
Number of posts : 1502
Age : 32
Localisation : Damansara
Registration date : 2006-11-24

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Fri Feb 23, 2007 4:23 am

Hahahahhaa mungkin jugak 2
kan tuelah namanya lelaki sejati kuat mnahan imna
so sekarang da beruntung dpt bini cantik n perkahwinan yg halal...
Smile
Back to top Go down
View user profile
babyAdeline[Legend]
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 1135
Age : 32
Localisation : BANDAR BARU SENTUL
Registration date : 2006-10-10

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Sun Feb 25, 2007 9:45 pm

insyaallah...

_________________
x. baby adeline .x
www.myspace.com/adeline86
Back to top Go down
View user profile http://mrsme69.fotopages.com
Hate
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 1182
Age : 32
Localisation : Key L
Registration date : 2006-10-16

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Wed Feb 28, 2007 8:52 am

err..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/abnakal
babyAdeline[Legend]
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 1135
Age : 32
Localisation : BANDAR BARU SENTUL
Registration date : 2006-10-10

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Wed Feb 28, 2007 8:45 pm

nape ab

_________________
x. baby adeline .x
www.myspace.com/adeline86
Back to top Go down
View user profile http://mrsme69.fotopages.com
azira_31 (legend)
Super Legend
Super Legend
avatar

Female
Number of posts : 1502
Age : 32
Localisation : Damansara
Registration date : 2006-11-24

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Thu Mar 01, 2007 3:40 am

ntah ab ni..
Smile
Back to top Go down
View user profile
bapak
Otai Legend
Otai Legend
avatar

Male
Number of posts : 562
Age : 31
Localisation : Gombak ( Greenwood Parking )
Registration date : 2006-10-10

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Thu Mar 29, 2007 7:34 am

no komen...
Back to top Go down
View user profile
Hate
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 1182
Age : 32
Localisation : Key L
Registration date : 2006-10-16

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Mon Apr 09, 2007 4:20 am

er.. xde pape. la.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/abnakal
azira_31 (legend)
Super Legend
Super Legend
avatar

Female
Number of posts : 1502
Age : 32
Localisation : Damansara
Registration date : 2006-11-24

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Thu Apr 12, 2007 9:11 am

tau la ab
sje azie usik2
Back to top Go down
View user profile
Hate
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 1182
Age : 32
Localisation : Key L
Registration date : 2006-10-16

PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   Sun Jun 17, 2007 8:36 pm

hehe
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/abnakal
Sponsored content




PostSubject: Re: Bermalam di katil seorang lelaki   

Back to top Go down
 
Bermalam di katil seorang lelaki
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Legalitas seorang pekerja seni digital modern di Indonesia
» [Guide] Roleplay menjadi Biker

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Legend Club :: Trash-
Jump to: